Twiteer


google



お気に入りのサイト

blog互助会

東北大震災

« 娘が帰りました | Main | 働かない息子・娘に親がすべき35のこと »

佐川で布団・郵便局で荷物を送る

息子の寮へ荷物を送りました。
荷物は布団袋一つ、身の回りの品段ボール3つ程度と指定されました。
布団はゆうパックではサイズオーバー
ヤマトもサイズオーバーで結構いいお値段
色々調べて佐川のフリー便にしました。
大阪まで3750円成

身の回りの品はゆうパックで送りました。
今回は家にあった段ボールを使いましたが、佐川の梱包用段ボールがお安くてキッチリ140・100とサイズに収まるのでお得な気がします。
機会があったら利用したいと思いました。

« 娘が帰りました | Main | 働かない息子・娘に親がすべき35のこと »

「日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

Howdy I am so thrilled I found your weblog, I really found you by accident, while I was searching on Digg for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say cheers for a remarkable post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don't have time to read it all at the moment but I have book-marked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the superb work.

It's going to be finish of mine day, except before ending I am reading this fantastic piece of writing to improve my knowledge.

Amazing issues hегe. I'm ѵery satisfied tօ peer your article. Ƭhank үou so much and I'm looking forward to contact ʏou. Wіll yоu plеase drop me a e-mail?

Post a comment

(Not displayed with comment.)

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/33890/59349743

Listed below are links to weblogs that reference 佐川で布団・郵便局で荷物を送る:

« 娘が帰りました | Main | 働かない息子・娘に親がすべき35のこと »

お気に入り











April 2017
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Recent Trackbacks

無料ブログはココログ

スローな株投資